לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עבודת הסניגור – ייצוג משפטי בתיקי תאונות דרכים

מי שהיה מעורב אי פעם בתאונת דרכים כבר יודע. בזמן שאתה עדיין המום מהתאונה שנקלעת אליה, מהמראות הקשים, מהפציעה שלך או שאתה שרוי בהלם מפציעות של מעורבים אחרים, מתחילה המשטרה במלאכתה ואוספת ממצאים מזירת התאונה. המשטרה חוקרת עדים ומעורבים, עורכת מדידות ומתעדת את הזירה בתמונות וסרטונים. לרוב, בוחן משטרה שנשלח לזירת התאונה הוא בוחן מיומן היטב ובעל ניסיון רב בטיפול התאונות דרכים ועליו לקבוע ע"פ הממצאים שראה בשטח מי אשם בתאונה.

 

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

מה קורה במהלך תאונת הדרכים

הנהג החשוד בגרימת התאונה נדרש להתמודד עם מסקנות הבוחן, לעיתים אך חודשים ארוכים לאחר מועד קרות התאונה, דבר המקשה מאוד על הגנתו. חלוף הזמן ממועד התאונה ועד למועד הגשת כתב האישום שם את הנהג בעמדת נחיתות בשל העובדה שייתכן שנעשו לא מעט שינויים בזירת התאונה במהלך התקופה שחלפה.

הזירה משתנה וקשה מאוד לבדוק את מסקנות הבוחן מבלי לבדוק את הזירה בזמן אמת. לכן, עורך דין תעבורה המקבל לידיו ייצוג נאשם בתאונת דרכים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום מתחיל את מלאכתו בעמדה נחותה מעמדת התביעה. עליו לבחון בשבע עיניים את כלל התמונות והסרטונים מהזירה ולנסות לאתר ממצאים שהבוחן לא ראה / התעלם.

הבעיה החמורה יותר היא שבלא מעט מקרים ממהרים בוחני המשטרה להגיע למסקנה שאם אירעה תאונה, כנראה שהנהג לא היה מספיק זהיר כדי למנוע אותה. מדובר בעניין פסול מכל וכל! עם כל העצב שבדבר, לא כל תאונה ניתנת למניעה ע"י הנהג הפוגע. לא בכל מצב יכול היה הנהג לצפות את הסכנה המתקרבת מבעוד מועד. יש תאונות בלתי נמנעות.

עבודת הסניגור – ייצוג משפטי בתיקי תאונות דרכים - uliel

למה צריך עורך דין תאונות דרכים?

תפקידו העיקרי של עורך דין תאונות דרכים הוא לזהות את אותם מקרים, לשחזר, לפענח, לשכנע ולהסביר מדוע התאונה הייתה בלתי נמנעת. מדוע הנהג אותו הוא מייצג לא יכול היה למנוע את התאונה. כי תשומת ליבו של הנהג לא הייתה מוסטת בשום שלב וכי ככל הנראה ישנו גורם אחר שבגינו נגרמה התאונה. עו"ד תאונות דרכים חייב למצוא בחומר הראיות כשלים בעבודת הבוחן, ממצאים מהם התעלם, עדים שאותם לא חקר, גרסאות מעורבים שאינן מתיישבות זו עם זו ועוד בכדי לשכנע את בית המשפט בחפותו של הנהג. בכך שיש אפשרות סבירה אחרת לגרימת התאונה ושזו לא נגרמה עקב חוסר זהירות או חלילה עקב נהיגה רשלנית מצד הנהג.

בתאונות חמורות מאוד, ניתן להשתמש בהדמייה ממוחשבת על מנת להציג לבית המשפט בדרך משכנעת הסבר סביר להתרחשות התאונה, בשונה מהמתואר בכתב האישום. תפקיד הסנגור הוא להטיל ספק סביר בגרסת התביעה ואם יצליח להראות דרך אחרת להתרחשות התאונה זהו בהחלט יכול להיות הספק הסביר שיביא לזיכוי הנאשם.

הצלחות משרדנו בתיקי תאונות דרכים

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

נגמר בקנס בלבד!
תאונת דרכים עצמית
שבעה ימי פסילה בלבד
לאחר תאונת דרכים
תאונת דרכים בפעם
השנייה ללא פסילה

במשרדנו נוהלו מאות תיקי תאונות דרכים, אפשר לעזור גם לך! 

 

עברתם תאונת דרכים? מידע חשוב שכדאי להכיר

ברור לכל כי אף אחד לא קם בבוקר ומתכנן להיות מעורב בתאונת דרכים. אבל ברגע שזה קרה, כדאי להיות מוכנים ומודעים לשלבים הבאים:

השוטר שמגיע לזירת התאונה מתחיל מיד בסדרת פעולות במטרה לבסס אשמה בגרימת התאונה. השוטר אמור לגבות מכלל המעורבים והעדים הצהרות ראשונות ופרטים. רוב האנשים כלל לא מבינים איזה משמעות יש לדבריהם בשלב זה. בל נשכח! מטרת השוטרים היא אחת – העמדה לדין פלילי!

ניתוח הממצאים ושחזור התאונה שמבוצע ע"י בוחן המשטרה הוא דבר מורכב. עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע ולבדוק את מסקנות הבוחן בהתאם לממצאים שנאספו ותועדו מהזירה (כגון: סימני בלימה, מיקומי הרכבים לאחר התאונה, שברי זכוכיות ועוד). בתאונות בהם יש נפגעים עם חבלות של ממש, יכול עורך הדין להסתייע בבוחן תאונות דרכים מטעם ההגנה שבמקרה הצורך, ייתן חוות דעתו ויעיד לטובת הנאשם בבית המשפט.

חשיבות הפנייה לעו"ד מומחה בתאונות דרכים

הייתם מעורבים בתאונת דרכים מכל סוג שהוא? מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה ולקבל ייעוץ משפטי מהרגע הראשון בשל ההשלכות הרות הגורל שיכולות להיות לכל פליטת פה שלכם. עורך דין תאונות דרכים ילווה אתכם מרגע קרות התאונה ועד לסיום המשפט ככל ואכן יתנהל כזה. עורך דין תאונות דרכים ייעץ וידריך אתכם טרם חקירתכם במשטרה, יוודא שהמשטרה מטפלת, מתחקרת ומתעדת את כלל הפרטים הרלוונטיים בזמן אמת (יש ראיות שלא נשמרות אם לא פועלים בזמן כמו סרטוני אבטחה), ואם המשטרה לא פעלה כראוי, ידע עורך דין תאונות דרכים לעשות שימוש במחדלי החקירה לטובתכם.

עבודת הסניגור – ייצוג משפטי בתיקי תאונות דרכים - uliel

בכל תאונה פנו למשרד עו"ד תאונות דרכים יערית אוליאל

קיים סיכוי סביר כי כל תאונה עם נפגעים תגיע בסופו של יום לבית המשפט. ברגע הראשון אתם בכלל לא בטוחים באשמתכם ולכן לא רואים את הצורך להסתייע בעורך דין לתאונות דרכים. חשוב להבין, לכל מילה שלכם ולכל מעשה שלכם מרגע קרות התאונה יש השפעה על ההחלטה האם להגיש נגדכם כתב אישום ובגין אלו עבירות. גם אם בפועל אתם לא הייתם אשמים בתאונה. עו"ד תאונות דרכים ידע להסביר, להדריך, לכוון ולהרגיע אתכם ולדאוג שתנהגו כחוק.

ייצוג משפטי ראוי שילווה אתכם מהשלבים המוקדמים של ההליך יכול להשפיע על המשטרה ועל התביעה בעניין ההחלטה על הגשת כתב אישום נגדכם. יש חשיבות עליונה למסירת גרסה לאחר ייעוץ עם עורך דין מנוסה בתחום התעבורה בכלל ובתאונות דרכים בפרט. עורך דין תאונות דרכים יסביר לכם את משמעות השאלות שתשאלו בחקירתכם במשטרה כך שתוכלו להבין את החשיבות בדיוק בפרטים שתמסרו. הרבה פעמים חשודים משיבים לשאלות מבלי להקדיש לכך מחשבה בשל חוסר המודעות למשמעות הדברים.

עבודת הסניגור – ייצוג משפטי בתיקי תאונות דרכים
עבודת הסניגור – ייצוג משפטי בתיקי תאונות דרכים

עורכת הדין יערית אוליאל תבטיח שתדעו להעביר את גרסתכם בצורה ברורה ומדויקת, תוך הבנה מלאה של החשיבות של כל פרט ופרט. זכרו, חוקרי המשטרה לא שואלים אף שאלה שאין לה משמעות. כל שאלה מכוונת למטרה אחת – העמדה לדין של הגורם האשם בתאונה. עו"ד מומחה בתאונות דרכים יוודא שחלילה לא תמסרו פרטים לא מדויקים, העלולים להיות לכם לרועץ.

ייצוג וליווי ע"י משרד עורכי דין לתאונת דרכים

חשוב לזכור, תאונת דרכים היא דבר מצער מאוד עבור כל המעורבים בתאונה ואף לבני משפחתם. נקלעתם לתאונה? פנו במהירות האפשרית לעורך דין תאונות דרכים ויפה שעה אחת קודם.

 
 
המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה