לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

הצלחות המשרד תאונות דרכים

תאונת דרכים פעם שנייה - ללא פסילת רישיון!

בית משפט השלום לתעבורה בעכו | 10.06.2020

נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום בו נטען כי הנהג נהג ברשלנות כשנכנס לצומת באור אדום פגע ברכב שחצה את הצות באור ירוק וגרם לרכב לפגוע ברכב נוסף. כתוצאה מהתאונה נחבלו הנהגים המעורבים והנאשם וכלי הרכב ניזוקו.

תאונת דרכים – ללא הגשת כתב אישום - זו חשיבות ייעוץ לפני חקירה מעו"ד תעבורה

מאיר (שם בדוי) היה מעורב בתאונת דרכים בה נחבל רוכב אופנוע, ואף נגמרו נזקים לרכוש (הן למונית של מאיר והן לאופנוע של הנחבל). מיד לאחר התרחשות התאונה, התייצבה ניידת משטרה אשר תיעדה את הממצאים על ידה. בחלוף מספר ימים מיום התרחשות התאונה, זומן מאיר לחקירה תחת אזהרה, בחשד לגרימת תאונת דרכים, כאשר העונש בגין ביצוע עבירה זו הוא חמור. מאיר, שהבין את חשיבותה של החקירה, בחר שלא להקל ראש בדבר ופנה אל משרדנו טרם הגיעו למשטרה. בפגישת הייעוץ עימנו, הענקנו למאיר את הכלים הנדרשים להתמודדות נכונה בחקירה וכך היה. חודשיים לאחר מכן, התיק נסגר ללא הגשת כתב אישום.

תאונת דרכים עצמית

בית המשפט לתעבורה בחיפה | 02.12.2019

נגד לקוחת המשרד הוגש כתב אישום בגין תאונת דרכים. על אף שהיה מדובר בתאונה עצמית, בה נפגעה הנאשמת בלבד הוגש נגדה כתב אישום בגין אשמתה בגרימת התאונה. 

  "אני לא מבינה, לא פגעתי באף אחד, למה מאשימים אותי ?" כך טענה בפנינו הנהגת. 

לא הרבה יודעים אבל גם אם עשיתם תאונה ואתם היחידים שנפגעתם בתאונה ייתכן ויוגש נגדכם כתב אישום בגין גרימת תאונת דרכים!

אנחנו כאן כי הרישיון שלך חשוב!

המלצות בפייסבוק

Shelly Fadida
Shelly Fadida
קרא עוד
ללא ספק הכי טובה בתחום, ממליצה בחום!!!
Roni Ruff
Roni Ruff
קרא עוד
יערית תותחית ! עזרה לנו מאוד
Rotem Saar Kless
Rotem Saar Kless
קרא עוד
ממליצה בחום רותח! הכי מקצועית! נהדרת!
RachelKeydar Fadida
RachelKeydar Fadida
קרא עוד
יערית שירותית מאוד , פתרה לי בעיה במסירות רבה והכי חשוב במקצועיות ובאדיבות!! ממליצה לכולם
Meirav Glanz
Meirav Glanz
קרא עוד
ממליצה בחום על עו"ד יערית אוליאל. מפגש בין אשת מקצוע מבריקה לבין אישיות ערכית ואנושית שיודעת להוביל וללוות מצבים מורכבים בחכמה,רגישות ותחושה אמיתית שיש על מי לסמוך. בולטת מאוד בנוף הקולגיאלי של עורכי הדין . ישר כוח.
Reut Shtochel-Dvir
Reut Shtochel-Dvir
קרא עוד
ממליצה בחום!! עו"ד קשובה ללקוח ומקצועית.תותחית!!
אלי כהן
אלי כהן
קרא עוד
תותחית בתחום התעבורה אלופה ממליץ בחום
קייטרינג בצל האורן ברוכי
קייטרינג בצל האורן ברוכי
קרא עוד
בתור לקוח התרשמנו ממקצועניות יושר ואמינות יערית לא רק הייתה עורכת הדין שלי היא הייתתה לי לעזר גם בפן האישי בכל מה שהייתי צריך במשך כל זמן המשפט ממליץ בחום תודה לך על הדרך הארוכה שעברת איתי ועם משפחתי
Amir Maor
Amir Maor
קרא עוד
יערית מקצוענית, שרות מדהים, הצליחה להוציא אותי ממקרה שנראה אבוד, מומלץ להכניס את מס. הטלפון לזיכרון, שלא נצטרך, טוב שיהיה! תודה והרבה הצלחה!
הקודם
הבא

כתב אישום בגין תאונת דרכים עם רמזור אדום

בית המשפט לתעבורה מחוז מרכז | 19.12.2019

נגד לקוחת המשרד הוגש כתב אישום לאחר מעורבותה בתאונת דרכים. בכתב האישום נטען שהנהגת נהגה בקלות ראש בכך שלא נתנה תשומת לב מספקת לדרך, נכנסה לצומת באור אדום וחסמה את דרכו של רכב שנכנס לצומת באור ירוק. שני כלי הרכב התנגשו וכתוצאה מההתנגשות נהדף הרכב הנפגע ופגע ברכב שלישי נוסף. כתוצאה מהתאונה נחבלו הנהגת הנאשמת ושני הנהגים ברכבים המעורבים. כמו כן ניזוקו כלי הרכב.

כתב אישום בגין מעורבות בתאונת דרכים קשה – הסתיים עם פסילה של שלושה חודשים בלבד!

בית המשפט השלום לתעבורה בחיפה 28.11.2021

כנגד לקוחת המשרד – דינה, הוגש כתב אישום חמור בגין נהיגה בקלות ראש וברשלנות בטענה שאינה הבחינה בהולכת רגל במעבר חצייה ופגעה בה. יש לציין כי, כתוצאה מהתאונה נפגעה הולכת הרגל ונגרמו לה חבלות של ממש. כנגד דינה יוחסו עבירות תנועה חמורות הנושאות עימן עונשים משמעותיים כדוגמת פסילת רישיון הנהיגה בפועל לפרק זמן ממושך. הנהגת אשר השכילה להבין את מצבה הבעייתי, פנתה למשרדנו בכפוף להתרחשות התאונה בכדי שנעניק לה ייצוג משפטי כנדרש. לאחר עבודה ממושכת ומקצועית של עו"ד אוליאל בתיק, הקבל הסדר טיעון מקל שלפיו הנהגת תקבל בפסילה בפועל לתקופה של שלושה חודשים בלבד.

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה