לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

כתב אישום לנהג חדש בגין נהיגה במהירות מופרזת של 43 קמ"ש מעל המותר – הסתיים בקנס ללא פסילה נוספת.

הידעתם? הדין הישראלי מתייחסים לנהגים חדשים באופן שונה. חשוב לזכור כי לרוב מדובר באוכלוסייה הממוקמת בפלג הגיל הצעיר בעלת ניסיון מוגבל על הכביש. בהתאם לכך, בית המשפט לתעבורה נוטה להחמיר עם נהגים חדשים בענישה, לרבות: פסילת בפועל של רישיון הנהיגה למספר חודשים, פסילה על תנאי ביצוע תיאוריה/ טסט מחדש, מבדקים במכון הרפואית לבטיחות בדרכים ואף שנתיים נוספות תחת ההגדרה "נהג חדש". עבירת מהירות מופרזת מחולקת לארבע 4 דרגות חומרה, כאשר גם הדרגה הנמוכה ביותר מעמידה את הנהג החדש בסכנה. כנגד לקוח המשרד עמי, הוגש כתב אישום בגין נהיגה מופרזת בהיותו נהג חדש, עמי אשר הבין את חומרת העבירה פנה למשרדנו בכדי לקבל ייצוג משפטי הולם.

להמשך קריאה –מהירות מופרזת נהג חדש

כתב אישום בגין מהירות מופרזת לנהג חדש

כנגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום בגין נהיגה ברכב בדרך עירונית כאשר המהירות המותרת בה היא 50 קמ"ש, במהירות של 93 קמ"ש וזאת בניגוד לתקנה 54(א) לתקנות התעבורה. יש לציין כי לעבירת המהירות ארבע דרגות חומרה שונות:

  1. דו"ח עם קנס כספי של 250 ₪ ללא נקודות.
  2. דו"ח עם קנס כספי של 750 ₪ בצירוף של 8 נקודות.
  3. דו"ח עם 10 נקודות וקנס כספי על סך 1500 ₪.
  4. הזמנה לדין בצירוף של 10 נקודות חובה.

במקרה דנן, יוחסה לעמי הדרגה החמורה ביותר בעבירת נהיגה במהירות מופרזת, ובהתאם לכך הוא חשוף לעונשים חמורים ומהותיים.

כתב אישום לנהג חדש בגין נהיגה במהירות מופרזת של 43 קמ"ש מעל המותר – הסתיים בקנס ללא פסילה נוספת. - uliel

לאילו עונשים צפוי הנהג החדש בעבירת מהירות מופרזת?

עמי, נהג חדש היה צפוי לעונשים חמורים בבית המשפט לתעבורה לרבות:

  • פסילת רישיון הנהיגה בפועל למספר חודשים
  • פסילה על תנאי
  • 10 נקודות חובה למרשם התעבורתי
  • שנתיים נוספות כנהג חדש
  • ביצוע תיאוריה מחדש
  • קנס כספי

בנוסף, חשוב להבין כי צבירת נקודות תעבורה, עשויה להטיל על הנהג אמצעי תיקון מטעם משרד הרישוי כדוגמת קורסי נהיגה, פסילות למשך זמן ממושך ועוד.

 

מדידת מהירות הנסיעה של הנהג החדש באמצעות מכשיר הממל"ז

משטרת ישראל מפעילה אמצעי אכיפה רבים בעניין עבירת הנהיגה במהירות מופרזת. במקרה דנן נמדד לקוח המשרד באמצעות מכשיר הממל"ז על ידי שוטר תנועה בשטח. במסגרת עבודתה של עורכת דין אוליאל בבחינת הראיות בדו"ח, נדרשה התביעה להתייחס לכלל הכשלים הנוגעים הן לעניין מכשיר הממל"ז עצמו והן לעניין הפעלת המכשיר על ידי השוטר.

 

עבודתה של עורכת דין אוליאל בתיק מהירות מופרזת לנהג חדש

עורכת דין אוליאל אשר בקיאה ברזי הדינים השונים, הצליחה במסגרת עבודתה לאתר כשלים ראייתיים מהותיים אשר הובילו לקבלת הסדר טיעון מקל עם הנהג החדש.

 

פסק הדין לנהג החדש בתיק מהירות מופרזת

לאחר שבחנה התביעה את כלל הכשלים שהוצגו ע"י עורכת הדין, הוחלט על הסדר מקל שלפיו עבירת הנהיגה במהירות מופרזת תתוקן לעבירה מקלה שאין בגינה נקודות או סנקציות נוספות לעמי בהיותו נהג חדש וכמובן ללא פסילה נוספת(פסילה בניכוי הפסילה המנהלית).

חשיבות עורך דין תעבורה

חשוב להבין כי עבירת נהיגה במהירות מופרזת הן בדרגה הנמוכה והן בדרגה הגבוהה, עשויה לסכן את הנהג החדש בסנקציות לא פשוטות. בהתאם לכך, חשוב להיוועץ עם עורך דין תעבורה בכפוף לקבלת הדו"ח. ייצוג מקצועי עשוי להטיב עם הנהגים, לכן פנו בהקדם האפשרי לעורך דין בכדי להבין מהי דרך הפעולה הטובה ביותר במצבכם.

כתב אישום לנהג חדש בגין נהיגה במהירות מופרזת של 43 קמ"ש מעל המותר – הסתיים בקנס ללא פסילה נוספת. - uliel

כתב אישום לנהג חדש בגין נהיגה במהירות מופרזת של 43 קמ"ש מעל המותר – הסתיים בקנס ללא פסילה נוספת.

במשרדנו נוהלו מאות תיקי מהירות מופרזת – אלו כתבי אישום חמורים! התיק הזה  הסתיים בקנס כספי בלבד! אנחנו כאן כי הרשיון שלך חשוב!

אפשר לעזור גם לך! 

משרד עו"ד יערית אוליאל לתעבורה בלבד! 

דוח

הכרעת הדין

המשך הכרעת דין

פרוטוקול

אל תגידו יהיה בסדר! אתה צריך עו"ד שמומחה אך ורק בתעבורה לצידך! 

המחבר
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה