לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין נהיגה בשכרות בנהריה

מדי יום מחלקת משטרת ישראל דו"חות תנועה הן ברירת משפט והן מסוג הזמנה לדין כדוגמת נהיגה בשכרות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. בהתאם לכך, אם הינכם מתגוררים בנהריה, או שמא עוברי אורח בעיר, עליכם לדעת כי משטרת ישראל מבצעת אכיפה יומיומית בכל הנוגע לעבירת נהיגה בשכרות. כיום, רשאים השוטרים לדרוש מכל אחד מציבור הנהגים לבצע בדיקת נשיפון ללא כל קיום חשד סביר לעניין ביצוע העבירה, מה שמעמיד את כולנו חשופים לכתבי אישום.

עבירת נהיגה בשכרות נחשבת כאחת מעבירות התנועה החמורות ביותר בגין הסכנה הממשית להתרחשותן של תאונות דרכים. בכדי למגר את תופעת הקטל בכבישים, הגבירה משטרת ישראל מצידה את האכיפה, ואילו בתי המשפט לתעבורה נוקטים בענישה מחמירה עם נהגים אלו. עבירת נהיגה בשכרות נושאת עימה עונש הקבוע בחוק של מינימום פסילה ל-24 חודשים בפועל, בצירוף סנקציות נוספות. בהתאם לכך, אם הוגש נגדכם כתב אישום בגין ביצוע העבירה? פנו בהקדם האפשרי לעורך דין נהיגה בשכרות בנהריה, והבטיחו לעצמכם הליך משפטי ראוי והולם.

מתי על ציבור הנהגים להיעזר בשירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות בנהריה?

כפי שצוין בהקדמה, כל אחד מציבור הנהגים עשוי להידרש ביום בהיר ללא כל הקדמה מוקדמת בביצוע בדיקת נשיפון. סביר להניח שאם נשאל כל אחד ואחד מאיתנו, כמה אלכוהול מותר לשתות לפני שעולים מאחורי ההגה, תתקבלנה תשובות רבות ומגוונות. כיום, בהתאם לפסיקה, רף האכיפה בקרב הנהגים עומד על 290 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף, אל מול 50 מיקרוגרם בקרב נהגים הנכללים בקבוצת האוכלוסייה המיוחדת לרבות: נהגים חדשים, צעירים, מקצועיים וכיוצ"ב.

אז בפועל, מתי אתם צריכים להיעזר בשירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות –  במקרה שהוגש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות המתייחס הן לעבירת נהיגה תחת השפעת אלכוהול והן לעבירת נהיגה תחת השפעת סמים, אתם צפויים לענישה מחמירה אשר מצריכה את סיועו של עורך דין מקצועי ומיומן בתחום.

עורך דין נהיגה בשכרות בנהריה
עורך דין נהיגה בשכרות בנהריה

כיצד עורך דין נהיגה בשכרות עשוי להבטיח לכם הגנה משפטית מקצועית?

במסגרת עבודתו של עו"ד בתיקי נהיגה בשכרות, מבצע עורך הדין מספר דברים אשר מצריכים ידע רב בתחום התעבורה לרבות: בחינת חומר הראיות בתיקו של הנאשם, איתור כשלים מהותיים, ניהול דיון הוכחות(אם יש צורך), הצגת הכשלים בפני התביעה לצורך קבלת הסדר וכן הלאה.

עורך דין מקצועי ידע לבחון עבורכם את חומר הראיות כנדרש, החל מאופן התנהלותו של השוטר, בחינת עבודתו של המפעיל, בדיקת הממצאים של מכשיר האכיפה, תקינותו וכן הלאה. בהתאם לכך על עורך הדין להיות בקיא בתחום התעבורה ותיקי נהיגה בשכרות בפרט, בכדי להבטיח לכם ייצוג משפטי כראוי.

עורך דין נהיגה בשכרות בנהריה - uliel

מהן ההשלכות של ייצוג עצמי בבית המשפט לתעבורה בתיק נהיגה בשכרות?

בית המשפט לתעבורה פועל כערכאה פלילית לכל דבר ועניין, בהתאם לכך במסגרת סמכותם של השופטים עונשים רבים אשר ניתן להטיל על הנהגים הנאשמים בביצוע העבירה לרבות:

  • פסילת רישיון הנהיגה לתקופה של 24 חודשים בפועל.
  • שלילה על תנאי.
  • קנסות כספיים.
  • נקודות תעבורה.
  • מאסר על תנאי.
  • מאסר בפועל.
  • עבודות שירות.

לאחר הרשעה בעבירת נהיגה בשכרות, צפויים הנהגים לאמצעי תיקון אשר עשויים לעכב משמעותית את הליך קבלת רישיונם כדוגמת: קורסי נהיגה, ביצוע תיאוריה וטסט מחדש, פסילה למספר חודשים בהתאם לכמות הנקודות שיש לחובתכם, ואילו הקושי המהותי הוא בכל הנוגע למבדקים במרב"ד. לאור העובדה כי עבירת נהיגה בשכרות היא עבירה חמורה, תידרשו לעבור בדיקות במכון הרפואי לצורך בדיקת כשירותכם לנהיגה בטוחה.

כיצד לבחור ייצוג משפטי נכון על ידי עורך דין נהיגה בשכרות בנהריה?

כפי שצוין, נהיגה בשכרות נושאת סנקציות מהותיות בעלת השלכות רבות הן על רישיונכם והן על חייכם. בהתאם לכך, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות מקצועי ומיומן אשר בקיא בתחום התעבורה ובהתמודדות מול תיקי נהיגה בשכרות. בהתאם לכך קבלו מאיתנו מספר טיפים אשר עשויים לסייע לכם בבחירת עורך דין:

טיפים לבחירת עורך דין נהיגה בשכרות: הסבר:
תחום עיסוקו של עורך הדין בעת בחירת עורך דין בתיקי נהיגה בשכרות, הקפידו לוודא כי עורך הדין הנבחר עוסק אך ורק בתחום התעבורה! קיימת חשיבות רבה לתחום עיסוקו של עורך הדין, מכיוון שזה עשוי להעיד על בקיאותו בנושא. בכדי להבין את חשיבות הדבר, נציג בפניכם דוגמה:

קיימת לכם בעיה לבבית, האם הייתם פונים לרופא אף אוזן גרון?

נכון, לשניהם קיימת הסמכה זהה של "רופא" אך אין זה אומר שבקיאותם בנושא הינה זהה. כך גם קיימת חשיבות להסתייע בשירותיו של עורך הדין המתמחה בתחום התעבורה בלבד!

ניסיון קיימים עורכי דין רבים ומוכשרים הן צעירים והן וותיקים. יחד עם זאת, בבחינת הראיות בתיקי נהיגה בשכרות, חשוב להיעזר בעו"ד אשר התנסה בניהול תיקים כאלו בעבר.
מיומנות ומקצועיות בכדי לבחון האם עורך הדין מקצועי ומיומן, מומלץ לקיים פגישה פרונטאלית ולהציג בפני עורך הדין את המקרה האישי שלכם. עורך דין מקצועי ידע לשאול את השאלות הנכונות ולהעניק לכם הכוונה מלאה בהתאם לנסיבות.
יחס אישי תיק נהיגה בשכרות עשוי להתנהל לתקופה ממושכת בגין מורכבותו. בהתאם לכך חשוב להיעזר בשירותיו של עורך הדין אשר עימו אתם מרגישים בטוחים. יחס אישי הינו מרכיב חשוב ומהותי בניהול ההליך הנדרש.
המלצות סביר להניח כי מרביתכם שמעתם המלצות כאלו ואחרות בנוגע לעורך דין ועל כן חשוב שנעשה סדר. חשוב לקחת בחשבון שכל אדם ייתן המלצה חיובית או שלילית בהתאם לחוויה האישית שלו. לכן, אין לתת שיקול רב להמלצות. אנו נוטים להאמין כי חווייתכם האישית היא החשובה ביותר.

 

נדרשים לבצע בדיקת שכרות? טיפים מעורך דין

תחום התעבורה הינו תחום רחב ומורכב, בהתאם לכך אנו נוטים לראות נהגים אשר מבצעים טעויות מהותיות בגין חוסר הידע הקיים להם בנושא. לאור ההשלכות המהותיות בגין ייחוס עבירת נהיגה בשכרות, עשינו בשבילכם מעט סדר בנושא:

עורך דין נהיגה בשכרות בנהריה - uliel

שאלות מהותיות בנושא נהיגה בשכרות: תשובות:
האם קיימת חובה בחוק לבצע בדיקת שכרות? בכדי לבצע בדיקת נשיפון, אין כל צורך בקיום חשד סביר לביצוע עבירת נהיגת שכרות. בהתאם לכך הינכם רשאים לסרב לבדיקה ולא לבצעה. אך יחד עם זאת חשוב לדעת כי במקרה שתבחרו לסרב, יתקיים חשד סביר בקרב השוטר לעניין ביצוע העבירה, ועל כן הינכם תידרשו בביצוע בדיקת ינשוף!

בהתאם לקבוע בחוק, הינכם חייבים לבצע את הבדיקה.

האם מותר לסרב לביצוע בדיקת שכרות? סירוב לבדיקת הינשוף או בדיקת דם(במקרה של חשד לסמים), מהווים עבירה פלילית ועל כן יוגש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות מכוח הסירוב. בית המשפט לתעבורה מחמיר עם נהגים אלו, ורואה בהם כנהגים שיכורים ברף הגבוה ביותר.
מה ניתן לעשות כאשר נעצרתם לבדיקת שכרות? מרגע עצירתכם על ידי השוטר, הקפידו לתעד את כל המתרחש באמצעות הסרטה, רשמקול וכיוצ"ב. הימנעו מאמירות מיותרות, כל מילה שתגידו עשויה לשמש כנגדכם בהמשך ההליך. אל תסרבו לבדיקה, בצעו אותה כנדרש מבלי משחקים. אם אכן הוחלט להגיש נגדכם כתב אישום, התייעצו עם עורך דין נהיגה בשכרות בהקדם האפשרי
שאלות נפוצות
סירוב לבדיקת שכרות משמעו כהודאה באשמה. בהתאם לכך יוגש נגדך כתב אישום חמור בגין ביצוע עבירת נהיגה בשכרות מכוח הסירוב. לקריאה אודות טיפים בנושא, באתר.
לבית המשפט לתעבורה טווח ענישה רחב החל משלילת רישיונך ועד לשלילת חירותך מאחורי סורג ובריח. בהתאם לכך, עליך להסתייע בייצוג משפטי ראוי והולם בבית המשפט, ולהבטיח לעצמך הגנה מקסימאלית ככל שניתן.
שאלה חשובה! לבחירת עורך הדין עשויה להיות משמעות אדירה על חייך, בהתאם לכך ריכזנו לך במאמר מספר המלצות אשר עשויות לעזור לך בשלב בחירת עורך הדין.
עורך דין נהיגה בשכרות הבקיא בתחומו, ידע לבחון עבורך את חומר הראיות כנדרש ובהתאם לכך הינו עשוי לאתר ליקויים בראיות התביעה. ליקויים אלו עשויים להוביל להקלה בענישה ואף לזיכוי מלא מן העבירה המיוחסת לך.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
עורך דין נהיגה בשכרות בקריות

ניתן לראות כי בשנים האחרונות חל ריבוי במוקדי הבילויים הממוקמים ברחבי הקריות לרבות, מסעדות, פאבים, מועדונים וכן אטרקציות כאלו ואחרות.

משרדנו מתמחה רק בתעבורה