לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין נהיגה בשכרות בקריות

ניתן לראות כי בשנים האחרונות חל ריבוי במוקדי הבילויים הממוקמים ברחבי הקריות לרבות, מסעדות, פאבים, מועדונים וכן אטרקציות כאלו ואחרות. כפי שכולנו יודעים, כחלק מן התרבות הישראלית נוכח לו האלכוהול בכל אירוע כדוגמת ימי הולדת, מסיבות, חתונות או סתם ארוחה שקטה עם החברים והמשפחה. סביר להניח כי חלק מן הנהגים יבחרו בחלופה אחרת על פני עלייה מאחורי ההגה, ואילו חלקם השני עשוי לנהוג מתוך הנחה כי הם חשים בטוב ואין לאלכוהול כל השפעה עליהם. יש לציין כי מדי שנה מתפרסמים נתונים המעידים על התרחשותן של תאונות דרכים כתוצאה מצריכת אלכוהול בנהיגה ובהתאם לכך מבצעת משטרת ישראל אכיפה מאסיבית בעניין עבירת נהיגה בשכרות.

חשוב לדעת כי עבירה זו מוגדרת כאחת מעבירות התנועה החמורות ביותר ועל כן קיימת התייחסות נוקשה וענישה מחמירה עם נהגים אלו. במקרה שהוגש נגדכם כתב אישום, חשוב להסתייע בעורך דין נהיגה בשכרות בקריות ובכך להבטיח לעצמכם ניהול הליך משפטי כנדרש.

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין נהיגה בשכרות בקריות?

כפי שציינו בהקדמה, עבירת נהיגה בשכרות נתפסת כאחת מעבירות התנועה החמורות ביותר בגין הסכנה הממשית לביטחונם של משתמשי הדרך השונים. בהתאם לכך, בסמכותם של השופטים בביהמ"ש לתעבורה מתחם ענישה רחב אשר נע מקנס כספי, פסילת רישיון הנהיגה בפועל לתקופת מינימום של 24 חודשים, פסילה על תנאי, וכן גם מאסר בפועל.

במקרה שכזה, הסתייעות בידי עורך דין נהיגה בשכרות בקריות איננה בגדר המלצה אלא חובה! חשוב לזכור שבית המשפט לתעבורה מתנהל כערכאה פלילית עם כל המשתמע מכך, לכן עמידה לדין ללא כל ייצוג משפטי מקצועי והולם, עשויה לסכן אתכם בקבלת הענישה המקסימאלית.

עורך דין נהיגה בשכרות בקריות

כיצד עורך דין נהיגה בשכרות בקריות עשוי לסייע לנהגים הנאשמים בביצוע העבירה?

מכיוון שאנו דנים על תחום שהוא פלילי, נדרשת התביעה לבסס את הרשעתה מעל לכל ספק סביר. לכן, במסגרת עבודתו של עורך דין נהיגה בשכרות בקריות, נבדקים כלל חומר הראיות אשר קיימים בידי התביעה לרבות:

  • סרטון ממצלמת גופם של השוטרים(אם הופעלה)
  • טפסים הנוגעים למכשיר המדידה כדוגמת הינשוף
  • מסמכי השימוע וכן התנהלותם של המעורבים לרבות שוטרי התנועה, מפעיל הינשוף וכ"ו

חשוב להבין כי, כפי שנהגים נדרשים לעמוד בתקנות השונות, כך גם נדרשים השוטרים לעמוד בנהלים הקיימים. בהתאם לכך, בודק עורך הדין האם התקיימו כל הנהלים הנדרשים מצידם של המעורבים באירוע, במקרה בו מתעוררים כשלים מהותיים בראיות, כך נפגם ביסוסה של התביעה להרשעה ועל כן עשוי להתקבל הסדר טיעון מקל או שמא זיכוי מלא מן העבירה המיוחסת לנהג הנאשם.

מהם הקריטריונים לבחירת עורך דין נהיגה בשכרות בקריות?

השנה אמנם 2022, אך עדיין רובנו ניטה ללכת בעקבות המלצה שנתקבל ממקורב כזה או אחר אודות עורך דין. לעיתים עשויה ההמלצה להיות מוצלחת ואף מועילה, אך במקרים מסוימים אתם עשויים לנחול אכזבה בעקבות בחירה שאינה נכונה. חשוב להבין כי מדובר בהליך שאיננו פשוט ועל כן חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי ומנוסה. בהתאם לכך, ריכזנו מספר טיפים לבחירת עורך דין נהיגה בשכרות אשר עשויים להיות משמעותיים בשלב בו הינכם נדרשים לבחור ייצוג משפטי בעניינכם, להלן הטיפים:

כיצד לבחור עורך דין נהיגה בשכרות: כיצד זה בא לידי ביטוי:
ניסיון כפי שניתן לראות, חל ריבוי בשנים האחרונות בעורכי דין ברחבי הארץ העוסקים בתחומים השונים לרבות תחום התעבורה. יחד עם זאת, חשוב להבין כי בנהיגה בשכרות הינה עבירה חמורה אשר מצריכה בדיקה מקצועית ומקיפה. לשם כך, נדרש עורך הדין להיות בעל ניסיון בעבירת נהיגה בשכרות!! אל תתייבשו לשאול את שנות ניסיונו של עורך הדין בתחום ובעבירה הנוכחית – נהיגה בשכרות.
יחס אישי עבירת נהיגה בשכרות הינה עבירה מורכבת אשר עשויה להתנהל בביהמ"ש לפרק זמן ארוך בגין דיוני הוכחות וכיוצ"ב. בהתאם לכך, חשוב להיעזר בעורך דין נהיגה בשכרות בעל יחס אישי ואנושי.  בחירה בעורך דין שכזה עשויה לגרום לכם להכיל את כל הסיטואציה אליה נקלעתם בצורה טובה ביותר.
תחום עיסוק תחום התעבורה נחשב כאחד מהתחומים המורכבים ביותר בגין ריבוי הדינים השונים החלים בו. בהתאם לכך, חשוב לוודא כי תחום עיסוקו של עורך הדין הנבחר הוא תעבורה בלבד! בסיטואציה שכזו, עשוי עורך הדין להיות בעל ידע רב ובכך להעניק לכם הגנה משפטית מקסימאלית כנדרש!
מקצועיות בכדי שתתקבל תוצאה טובה בעניינכם חשוב להיעזר בעורך דין נהיגה בשכרות מקצועי ומיומן בתחומו! בכדי לקבל אינדיקציה אודות כך, מומלץ לקיים פגישה פרונטלית ולשמוע מה שיש לעו"ד לומר בעניינכם. כבר מהפגישה הראשונה תוכלו לקבל הערכה אודות מקצועיותו באמצעות השאלות הנשאלות וכן אופן ההכוונה בהתאם לנסיבות.

תוהים לעצמכם למה אתם צפויים אם תבחרו בייצוג עצמי בביהמ"ש? אלו הן התשובות

אנו נתקלים לא מעט בשאלה, למה צפוי נהג אשר נאשם בעבירת נהיגה בשכרות במקרה שבחר להגיע לבדו לבית המשפט ללא כל ייצוג משפטי? התשובה היא פשוטה, במקרה שכזה תדרוש התביעה מבית המשפט להטיל על הנהג את עונש המקסימום שניתן לרבות:

  • פסילת רישיון הנהיגה ל24 חודשים לכל הפחות
  • שלילה על תנאי
  • קנס כספי
  • נקודות תעבורה
  • ייתכנו מקרים בהם תדרוש התביעה גם מאסר בפועל

בנוסף, לאחר שיבצע את הנהג את העונשים המוטלים עליו, לא יושב אליו רישיון הנהיגה שלו עד אשר יפנה למשרד הרישוי לצורך בירור אודות אמצעי תיקון שעליו לעשות. הרשעה בעבירת נהיגה בשכרות תעמיד את הנהג הנאשם במצב בעייתי בו יידרש בביצוע של: מבחן עיוני, מבחן מעשי, קורסי נהיגה וכן מעבר מבדקים בהצלחה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים! בהתאם לכל התרחישים שציינו זה עתה, ייצוג עצמי בבית משפט לתעבורה עשוי להוביל לתוצאות קשות ובעלות השלכות עתידיות.

באיזה שלב יש לפנות לעורך דין נהיגה בשכרות בקריות?

נעצרתם לבדיקת שכרות שגרתית והוחלט להגיש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות? אל תתמהמהו! יש לפנות לעורך דין נהיגה בשכרות בסמוך לקבלת כתב האישום. חשוב להבין כי הינכם ניצבים בפני הליך בעל סנקציות משמעותיות כדוגמת פסילה בפועל לתקופה של שנתיים, קנס קנסי, נקודות תעבורה ובמקרים מסוימים גם מאסר בפועל. לכן, חשוב לפעול מהר, לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה בהקדם האפשרי ולהבטיח לעצמכם ניהול הליך משפטי כנדרש! עו"ד מנוסה ומיומן ידע לבחון את חומר הראיות הקיים בידי התביעה ולראות האם התקיימו כל הנהלים הנדרשים. באמצעות בקיאותו הרבה של עו"ד, עשויים להתגלות ליקויים מהותיים בראיות אשר עשויים להוביל לתיקון כתב האישום לסעיף עבירה מקל או שמא לקבלת זיכוי מן האשמה המיוחסת לנהג.

שאלות נפוצות
מדובר בשאלה חשובה מכיוון שלבחירת עורך הדין עשויה להיות משמעות אדירה על התוצאה שתתקבל בעניינכם בעבירת נהיגה בשכרות. בהתאם לכך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים אשר יסייעו לכם בבחירתכם, במאמר המלא.
במקרה שהוגש נגדך כתב אישום בגין עבירת נהיגה בשכרות, עליך לפנות החל משלב זה לעורך דין! חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד בסמוך לקבלת כתב האישום, בכדי שזה ייבחן עבורך את כל חומר הראיות כנדרש ויעניק לך הגנה משפטית מקסימאלית.
עבירת נהיגה בשכרות נחשבת לאחת מעבירות התנועה החמורות ביותר ועל כן מתחם הענישה רחב החל מפסילת רישיון הנהיגה לשנתיים ועד למאסר בפועל!! בהתאם לכך חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד נהיגה בשכרות מקצועי ומיומן ובכך להבטיח לעצמכם הגנה משפטית כנדרש.
לאור העובדה כי מדובר בעבירה חמורה קיימת ענישה מחמירה עם נהגים אלו לרבות: פסילת רישיון הנהיגה ל24 חודשים, קנס כספי, פסילה על תנאי, מאסר על תנאי וכן מאסר בפועל. בנוסף, הרשעה בעבירה זו עשויה להטיל על הנהגים סנקציות עתידיות מטעם משרד הרישוי לרבות: מבדקים במרב"ד, לעוד בנושא באתר.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה