לוגו עורך דין תעבורה יערית אוליאל

עורך דין תעבורה בנהריה

משרד עורך דין תעבורה בנהריה יערית אוליאל עוסק בתחום התעבורה ותאונות הדרכים. אנו מייצגים נהגים בבתי המשפט לתעבורה, במשרד הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

משרד עורכי דין תעבורה בנהריה – עו"ד תעבורה יערית אוליאל

משרד עורך דין תעבורה בנהריה יערית אוליאל מעניק יעוץ, ייצוג וליווי משפטי בכלל עבירות התעבורה – נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סם, מהירות מופרזת, כתב אישום בגין תאונת דרכים, נהיגה ללא רישיון וכלל דו"חות התנועה.  

צוות המשרד כולל עורכי דין מובילים בתחום התעבורה ותאונות הדרכים ובוחן תנועה ותיק ומקצועי המלווה את כלל תיקי המשרד בפן המקצועי.

 

עורך דין תעבורה בנהריה
עורך דין תעבורה בנהריה

 

 

למשרד עו"ד תעבורה בנהריה יערית אוליאל הישגים רבים בתחום התעבורה ביניהם

ביטול כתב אישום תעבורה, הסדרי טיעון מקלים בתיקי תאונות דרכים ונהיגה בשכרות, ביטול דו"חות, מחיקת נקודות והפחתת קנסות. 

מומלץ לפנות לעו"ד בנהריה סמוך ככל האפשר אחרי האירוע המצריך זאת – לדוגמה, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים באזור נהריה וזומנתם לחקירה במשטרה, כדאי לפנות לעו"ד תעבורה לקבלת ייעוץ והכוונה בטרם מסירת גרסה במשטרה.

כך גם אם נתפסתם נוהגים בשכרות. עו"ד תעבורה בנהריה יוכל להגיע למקום האירוע ולתעד את הזירה לפני שתשתנה. ראיות שעלולות לשמש הגנתכם עלולות להיעלם עם חלוף הזמן ולכן יש משמעות רבה לפנייה לעו"ד תעבורה בנהריה בהקדם האפשרי.

 

לא בכל מקרה של קבלת דו"ח תנועה צריך לשכור שירותים של עורך דין תעבורה בנהריה. נהג ותיק שקיבל לראשונה בחייו דו"ח תעבורה, כלל לא בטוח שיהא זה כלכלי וכדאי לפנות לעורך דין תעבורה לייצוג. אם אתם תושבי נהריה והסביבה כדאי שתדעו מתי כדאי לפנות לייעוץ –

בכל מקרה שבו קיבלתם הזמנה לבית משפט לתעבורה בנהריה והסביבה (עכו, חיפה, צפת או נצרת) כדאי לפנות בהקדם ולהתייעץ עם עורך דין תעבורה בנהריה.

אם נתפסתם נוהגים בשכרות כדאי שתדעו שהעונש על עבירה זו הוא מינימום שנתיים פסילה לכן אם רישיון הנהיגה שלכם חשוב לכם, כדאי שתפנו לעורך דין תעבורה בנהריה.

אם אתם נהגים חדשים או מקצועיים וקיבלתם דו"ח תעבורה – שנייה לפני שרצים לשלם כדאי לבדוק עם עורך דין תעבורה בנהריה האם יש השלכות נוספות לדו"ח מעבר לקנס הכספי ולנקודות

עורך דין תעבורה בנהריה - uliel

חלק מהצלחות משרד עורכי דין תעבורה יערית אוליאל

רישיון הנהיגה שלך בסכנה?  אנחנו כאן!

השאר פרטים עכשיו ונילחם עבור הצדק המגיע לך!

מידע אודות משרדי הרישוי עמדות רשיומט ובית המשפט באזור נהריה

אם קיבלתם כתב אישום או שמא דו"ח באזור נהריה, סביר להניח שהמשפט בתיקכם יתנהל בבית המשפט לתעבורה בעכו.

כתובת בית המשפט:

נגישות:

טלפון ליצירת קשר:

רחוב יהושפט 15, עכו

 

נגישות מלאה

מרכז המידע של בתי המשפט לתעבורה: 077-270-3333

 

משרדי הרישוי בנהריה ובעכו:

טרם הגעתכם לסניף הקפידו להזמין תור מראש שמא לא תוכלו להיכנס לסניף ולבצע את הפעולה הנדרשת.

כתובת המשרד:

נגישות:

שעות קבלת קהל:

טלפון ליצירת קשר:

בלטימור 3, ליד רמי לוי, עכו דרומי

אין נגישות

ימים א'-ה' בין השעות: 07:30-16:00
יום ו' בין השעות: 07:30-16:00

 

5678*

עורך דין תעבורה בנהריה - uliel

עמדות שירות עצמי(רשיומט) בנהריה והסביבה:

תורים ארוכים, זמני המתנה מייגעים, וכל זה בכדי לבצע פעולה פשוטה שלוקחת מספר רגעים. בהתאם לכך הוחלט להקים את עמדות הרשיומט אשר מאפשרות שירות עצמי בכל הנוגע לפעולות בעניין רישוי נהיגה ורכב. לאור האמור, אם אתם מעוניינים לקבל תדפיס נקודות עדכני, היסטוריה על רכב ועוד, גשו לעמדת הרשיומט הכתובה למגוריכם ובצעו זאת בהקלקה פשוטה.

שעות פעילות

נגישות:

כתובת:

ימים א'-ה': 08:30-22:3,
ביום ו' : 08:00-20:00
ביום שבת: 10:00-22:00  

נגישות מלאה

סופר פארם, בכתובת בן עמי 67 פינת דוד רמז, עכו

שעות פעילות 09:30-21:30

קיימת נגישות

סופר פארם חוצות רגבה מרכז ביג, נהריה

 

 

נהריה אזור התמחות של יערית אוליאל עורכת דין לתעבורה

 

 
 
 
 
שאלות נפוצות
ביטול כתב אישום תעבורה, הסדרי טיעון מקלים בתיקי תאונות דרכים ונהיגה בשכרות, ביטול דו"חות, מחיקת נקודות, הפחתת קנסות עוד שלל תיקים שבהם עזרנו ללקוחות שלנו – היכנסו לאתר וראו בעצמכם.
לא בכל מקרה של קבלת דו"ח תנועה צריך לשכור שירותים של עורך דין תעבורה בנהריה אך אם הגעת למצב של משפט – אל תלכו לשם לבד. כנסו וראו למה.
אם אתם נהגים חדשים או מקצועיים וקיבלתם דו"ח תעבורה – שנייה לפני שרצים לשלם כדאי לבדוק עם עורך דין תעבורה בנהריה האם יש השלכות נוספות לדו"ח מעבר לקנס הכספי ולנקודות.
חשוב שעו"ד תעבורה בנהריה יוכל להגיע למקום האירוע ולתעד את הזירה לפני שתשתנה. ראיות שעלולות לשמש הגנתכם עלולות להיעלם עם חלוף הזמן ולכן יש משמעות רבה לפנייה לעו"ד תעבורה בנהריה בהקדם האפשרי.
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד יערית אוליאל
עו"ד אוליאל סיימה את לימודי התואר‎ ‎במשפטים בהצטיינות יתרה ואף התמחתה בתחום ‏הפלילי בפרקליטות מחוז צפון וכך זכתה להכיר את מערכת אכיפת החוק משני צידי המתרס, דבר אשר מהווה יתרון משמעותי עבור קהל לקוחותיה‎.‎‏ עו"ד יערית אוליאל‎ ‎מתמחה בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים בישראל, כאשר במסגרת עבודתה מייצגת נהגים במגוון תיקים בתחום בדרגות קושי שונות החל מעבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות‎.‎ בנוסף, עו"ד אוליאל מקדישה זמן ומאמצים רבים בלימוד תחום התעבורה, מרצה בפני עורכי דין חדשים מטעם לשכת עורכי הדין וחברה בועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין. כמו כן, עו"ד אוליאל מתנדבת בבתי ספר ומרצה לתלמידים בתחום הבטיחות בתעבורה כאשר מטרתה העיקרית היא להקנות ערכים וידע בתחום.
קצת על משרדנו

בעלי ניסיון מקצועי רב שנים בייצוג נהגים בבתי משפט, במשרדי הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. צוות המשרד מונה עו"ד לתעבורה ותאונות דרכים ובוחני תנועה מקצועיים יוצאי משטרת ישראל וכן אנשי מקצוע נוספים המסייעים לתיקי המשרד במתן חוות דעת מקצועיות. צוות המשרד נבחר בקפידה רבה בכדי להבטיח לכלל הלקוחות קבלת שירות מקצועי ואיכותי. קראו עוד על משרדנו או על תיקים מעניניים שניהלנו לאחרונה – הצלחות המשרד

אהבתם את הכתבה? שתפו!
עלול לעניין אתכם גם...
משרדנו מתמחה רק בתעבורה